Novim pristupom mijenjamo tržište

Dugoročni najam tvrtkama s velikim voznim parkom ne narušava njihovu Bilancu.

Od nedavno na hrvatskom tržištu fleet menadžmenta ili upravljanja voznim parkom postoji nova usluga Bizzride namijenjena poslovnim korisnicima koji traže vozila visoke kvalitete na dulja vremenska razdoblja.

Radi se o outsourcing usluzi tvrtke Ride Car koja smanjuje troškove održavanja voznog parka, što je pristup koji klijentu omogućava potpunu fleksibilnost. Riječi su to nove direktorice prodaje Bizzridea Mirjane Sović, koja na novu poziciju dolazi nakon više od desetljeća duge karijere unutar automobilske industrije. U intervjuu za Poslovni dnevnik Sović je otkrila više o stanju na tržištu, ali i svojim očekivanjima uslijed promjene trenda vlasništva automobila, povećanih ekoloških zahtjeva te pojave dijeljene ekonomije. 

Što je Bizzride i kakve izazove očekujete na novom radnom mjestu? 
Bizzride predstavlja brend Ride Cara i novu opciju na tržištu fleet menadžmenta i dugoročnog najma ili podnajma vozila s ciljem cjelovitog rješenja na jednom mjestu. Ride Car sačinjavaju osobe sa dugogodišnjim iskustvom u autobranši koji su odlučili krenuti u nešto drugačijem smjeru od dosadašnjeg klasičnog rent a car-a. Iako smo prisutni svega četiri mjeseca na tržištu, planirano je da ćemo u portfelju tvrtke kroz brendove Bizzride, Ridecar i Ride2 u 2017. imati preko 800 multibrand vozila svih klasa. Kao direktorica prodaje Bizzridea s preko 12 godina iskustva upravo taj drugačiji, klijentu orijentirani pristup je nešto što me i motiviralo da se upustim u novi izazov. Vremena se mijenjaju, a samim time i klijenti koji traže novitete i rješenje njihovih potreba voznog parka na jednom mjestu, brzo i efikasno, po najpovoljnijim cijenama. 

Kakvo je trenutno tržište, koje su najveće promjene u posljednjih nekoliko godina koje ga karakteriziraju?
Hrvatska je posljednja članica EU koja je izašla iz recesije koja je trajala jako dugo i dovela je do smanjenje potražnje u autoindustriji, ali i do restrukturiranja mnogih kompanija sa ciljem optimizacije i smanjenja troškova. Ta optimizacija i smanjenje troškova zahvatila je i dio vezan uz vozni park pa od tuda i potreba za cjelovitim rješenjima kao što je Bizzride koja s obzirom na vlastiti portfolio vozila mogu postići značajnu uštedu tvrtkama počevši od financiranja voznog parka, brigu o vozilima kroz cijelo razdoblje korištenja i prilagođavanju potrebama klijenta. Stručnjaci procjenjuju da više od 90 posto  poslovnih subjekata u Hrvatskoj koristi automobile koji su u nekom obliku najma. Razlog za to su, naravno, troškovi voznog parka. Full Service Leasing u fleet menadžment usluzi podrazumijeva da su unutar ponude objedinjene usluge financiranja, cijena nabave vozila, definirani ostatak vrijednosti, trošak održavanja, trošak pneumatika, trošak osiguranja,  te svi ostali troškovi korištenja vozila.


 

Smatrate li dijeljenu ekonomiju prednošću za vaš sektor? 
Poduzetnička klima zbog gore navedenih razloga okreće se sve više djeljenu ekonomije prijevoza. Trebamo uzeti u obzir da je naše tržište pod velikim utjecajem sezonalnosti i turizma tako da tvrtke zbog porasta i migracije poslovanja kao posljedica turističke sezone trebaju sve više flexibilnija rješenja na kraći rok koja odgovaraju potražnji. Nelogično je posjedovati vozilo na 12 mjeseci a koristiti ga samo šest mjeseci. Tu Bizzride sa svojim uslugama poslovnog najma i podnajma posebno izlazi u susret tvrtkama koja zahtjevaju posebna rješenja na kratki rok. S druge strane dugoročni najam ili podnajam ima i svoje prednosti posebno zato što tvrtkama s velikim voznim parkom ne narušava njihovu bilancu tj kreditnu sposobnost.

Uvodite li još kakve novitete u ponudu, bilo marke vozila, bilo vrste usluga?
Svakako bih naglasila i izdvojila Bizzride kao tvrtku koja prati trendove i želje  korisnika vezane uz očuvanje okoliša te samim time i najavljujemo "zelenu zonu", opciju nabave i korištenja hibridnih i električnih vozila koja će biti dostupna u narednim mjesecima. Više je prednosti električnog vozila pred onim s motorom s unutarnjim izgaranjem. Na ekološkoj razini značajno pridonose smanjenju zagađenja u urbanim sredinama, u vožnji oduševljavaju s jednostavnim upravljanjem i kontinuiranim maksimalnim okretnim momentom, odlično leže na cesti, uštede na održavanju su znatne, a trošak potrošnje energije zanemariv. U osnovi su troškovi održavanja znatno niži. Nadalje, tu je i naš brend Ride2, najam vozila s vozačem. Navedena usluga nudi profesionalni prijevoz uz mogućnost najma vozača, a namijenjeno je korisnicima kojima je prioritet njihovo vrijeme stoga ne traže samo vozilo iznimne kvalitete već i profesionalca koji će se pobrinuti da na svoju destinaciju stignu uspješno, neometano i na vrijeme.

Kojim se načelima u poslovanju vodite? Što očekujete od novog radnog mjesta i novog projekta?
Iskreno vjerujem da je Bizzride pravo mjesto za sve koji žele najbolji omjer cijene i kvalitete usluge. Izuzetno mi je drago da sam dio jednom modernog i mladog, ali po stažu iskusnog tima koji si međusobno pruža podršku i gradi pozitivnu atmosferu koja se dalje prenosi i na naše klijente. 

Izvor: Poslovni dnevnik